O çok ünlü "Her iki kişiden biri" ?

Ben bulcam abi bu iki kişiden biri olan kişilerden birini. Her yerde karışımıza çıkıyor ya!!! Türkiye'de her kişiden biri akepeyi destekliyor ya hani nerde o kişiden biri? Biri bana göstersin lütfen! Bi de serdar dinliyor bu kişiden biri! Çevir şuradan 100 kişi bi tanesi çıksın "ben dinliyorum lan!" desin atarım kendimi camdan aşağı! Nasıl bi kitledir bu "iki kişiden biri" ya. Yok hiçbi yerde. Benim çevremde zaten yok. Her iki kişiden biri dediğimiz kitle Türkiye'de 37 milyon, dünyada 4 milyar kişi falan. Sanırım bu kitle bi bölgeye yığılmış. Neyse Nerde abi bu herk iki kişiden biri???
He unutmadan bi de şey var: "bizim bi arkadaş, bizim bi tanıdık". Onları da bulcam. Alcam karışıma anlatın lan derdinizi dicem. Derim abi sağım solum terstir, ağzım da bozuktur benim.

2 yorum:

Senbenceyda dedi ki...

ex sus gecenin sesini dinle

ciddimisinlan dedi ki...

sen sus lan, benim saçmalayan beynim susturulamaz tamam mı!

Yorum Gönder