II. Tekil Kişi Şeysi

Farkettin mi bütün yazılırımda II. Tekil kişi iyelik ekini kullanıyorum. Bu arada “farkettin” yazarken çok uğraştım word boşluk koyuyor hep. Neyse bana şimdi kalkıp: “yoo başka iyelik ekleridi kulalnıyosun, özellikle de çoğul ekler” deme. Onlar deneme bi kere. Topluluğa hitap etmeyi sevmiyorum. Etsem nasıl olur görmek için şey ediyorum yani. Onu diyodum işte; bana her zaman birebir ilişkiler grup ilişkilerine nazaran daha samimi gelmiştir ki zaten öyledir de. Konuya dönüp, sonuçta yazdıklarımı yazdıklarımı pc karşısına geçip 3-5 kişi okumuyorsunuz. Hani sen şimdi bunu okuyosun ya bana sanki yüzyüze konuşuyormuşuz gibi geliyor. Sen de böyle gelsin lan, amacıma ulaşmış olurum he olur mu? Yani bırak hayat bildiği gelsin be yavrum. Neyse cansın sen, bi tanesin. Bak bu yazdıklarımı bi tek senin için yazıyorum, sana anlatıyorum.

0 yorum:

Yorum Gönder